tirsdag den 1. januar 2013

Tilbage til virkeligheden...... FU*K!

Åh hvor en i H og F*** (indsæt div. bandeord her) !!!! om TOLV dage starter jeg på arbejde igen, efter at have være væk i 1,5 år. Jeg glæder mig bare IKKE! Jeg kan slet ikke forestille mig at miste så meget tid med min dejlige søn.... får helt ondt i hjertet og tårer i øjnene bare ved tanken:(
I morgen starter Liam indkørsel i pasning. Da han jo skal passes af min veninde her hjemme inkl. et andet barn, indtil vi får dagpleje eller vuggestue plads, kan jeg ikke være i lejligheden. Så jeg skal finde noget at lave i dagstimerne ALENE de næste tolv dage.... det bliver så underligt.
I morgen starter vi bare stille op med lige at gennemgå Liams rutiner og vaner og så tager jeg ud og handler, og lader Liam være alene med Christine. Med mindre noget skulle gå galt (hvilket jeg slet ikke regner med) så starter vi op med nogle timer torsdag.
Normalt ville jeg ikke køre så hurtigt frem med indkørslen, men Christine er her ca. 2 gange om ugen og har passet Liam flere gange, så hun er ikke fremmede for ham.
Men ppuuuuuhhh alle de dumme tanker jeg får i mit hovedet om alle de ting jeg ik oplever... hvad hvis jeg går glip af første skridt, kravle, ord osv osv ..... suk.

Det er SÅ farligt ikke at må være i lejligheden de næste 10-12 dage.... der er jo UDSALG åh åh.... Mon ikke der kommer en del trøste spontan shopping. Skal dog liiiiige have snakket med den VVS'er jeg havde ude og fixe ting i min gamle lejlighed, som har opkrævet mig for alle de fejl de lavede... NO WAY om jeg har tænkt mig at betale for det! Så de får en sur tøs i røret i morgen.... ellers har jeg jo ik nok penge til at shoppe :-D haha


Nu vil jeg lukke øjnene og putte.... sov godt folkens:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar