torsdag den 3. januar 2013

Shopping og savn

I dag skulle Liam passes i 4,5 time for første gang i hans liv. (vi er jo i gang med indkørsel, til jeg starter job om lidt over en uge).
Jeg sagde farvel til Liam, som var SÅ ligeglad med jeg gik, tog musik i ørene og gik i et rask tempo mod metroen. Jeg havde en aftale med min veninde Ditte, om vi skulle på strøget og shoppe. Jeg blev nød til at have noget andet at tænke på, for ikke at savne Liam alt for meget.

Vi startede med at tag på Cafe Hoppes, for at spise noget frokost.

Ditte nyder sin mad:)

MUMS, det var super lækker wok med ris

Mens vi sad og snakkede, hvilket var så hyggeligt, kunne jeg ikke lade være med at tænke på Liam, om hvordan det gik og om han var glad. Så kan man jo ikke andet end at blive glad, for at modtage et billede fra Liams passer Christine.

Liam sidder og spiser og er glad:) 

Da vi havde spist gik vi videre til ALLE tøj butikkerne, for at se om vi kunne finde noget lækkert. Jeg fik købt en super fed skjorte, en bluse og en t-shirt. Jeg ville egentlig gerne have fundet noget undertøj, da jeg virkelig mangler, men der var udsolgt i min størrelse:( 
Jeg er super glad for mine køb, og lover i får dem at se, bare ikke lige i dag:) 

Wuuhuuu!!

Fandt ikke så meget tøj til de priser jeg ønskede, MEN vi fandt den bedste butik EVER!! Det er jo alt for lækkert med sådan en stor slik butik. Jeg er startet på 'kur' her til januar, hvor jeg tæller kalorier, så håber det virker. Denne butik er IKKE god for sådan en kur. Købte alt for meget, så nu skal jeg holde mig selv i ørerne for ikke at æde det hele:) 

Heaven!


Candy

Mums

Hov... de har tømt den ene væg:(


Min fangst og mit fat face:)

Mit slik nummenummenum

Kl 16 skulle Liam "hentes". Det var så dejligt at se ham igen, nøj hvor havde jeg savnet ham! Selvom jeg stoler 100% på Christine og jeg ved Liam hygger, så kan jeg ikke lade være med at have en masse 'tvangstanker' om at han er ked af det eller der er noget der går galt. Jeg forsøger selvfølgelig at skyde tankerne ud af hovedet, og regner med det bliver bedre når jeg lige har vænnet mig til at det ikke er mig der skal passe ham 24/7.  Jeg fik så mange kys og kram hele aften og jeg nød det! Liam hyggede med Ditte, men jeg lavede mad, og hun fik ham rigtig til at grine en masse:) 
Liam reagere ofte på nye ting, så aftenputning og selve aftenen er gået lidt hårdt


Min charmebøf

Weeee




Ingen kommentarer:

Send en kommentar