lørdag den 15. december 2012

Total julehygge

Dagen i går stod i julehyggens tegn.

Da Liam vågnede fra sin første lur kl. 9.30, tog vi tøj på og tog mod Liams veninde Vigga. Vi var inviteret på playdate og risengrød til frokost MUMS.
Liam blev SÅ glad for at se Vigga. Han har den største kærlighed til hende, det er helt fantastisk at se. Når han ser hende, lyser han helt op og begynder at smile, grine og snakke til hende. Da Viggas mama er blevet privat dagplejer, kom hendes dagplejebarn også. De legede alle tre helt fint:)
Liam har normalt aldrig sagt noget til hvis andre børn tager legetøjet fra ham, men i går viste han sig fra en ny side. Da Petrine prøvede at tage dukken (Liam er VILD med dukker) fra ham, så skældte han ud og holde godt fast i den. Det var rigtig dejligt at se, nu da jeg snart starter arbejde (ØV). Jeg har været meget bekymret for at han blev total overtumlet af de andre børn, når han var så mild af sig. Den milde kæmpe som en fra min mødregruppe kaldte ham<3

Liam har været meget ikke spisende de sidste to måneder, men risengrød det kunne han godt lide. Han spiste TO portioner uden at brokke sig overhovedet.

Det er risengrød... der gør maven blød..

Venter utålmodigt på at smage

Hygge:)

Min smukke unge

Vigga & Liam BFF

Da klokken blev 15.00 giv vi hen i Amagercenteret, for lige at købe de sidste julegaver og for at møde min veninde Christine. 

Elsker at pakke gaver fint ind, her er lidt af dem. 


Christine har gjort den største tjeneste nogen nogen sinde har gjort mig. Hun har tilbudt at sige op på sit job, for at blive privat børnepasser, så hun kan passe Liam og et andet barn<3
Jeg starter job 14 januar, og har endnu ikke fået en institutionsplads til Liam, og har virkelig stresset over, hvad pokker jeg gør. Jeg har gerne selv ville starte som privat dagplejer, men økonomien er ikke til det, med kun en indtægt:( 
Det brænder i mit hjerte at skulle forlade min søn og tage på arbejde. Jeg er bare slet ikke klar til det, og det er Liam faktisk heller ikke. Han er en meget sart dreng, så det gør mig ekstra nervøs. Så tanken om han skal passes hos den sødeste veninde, som han i forvejen ser ca. 2 gange om ugen og ELSKER, varmer mig hjerte og gør mig en del mere sikker. Liam skal passes hjemme i vores lejlighed af Christine, sammen med en dejlig dreng der hedder Vitus. 
Jeg er så taknemmelig og lykkelig for at have sådan en skøn veninde<3

Fjolle 1 og 2

<3

Min lille nisse bandit... se hans smukke øjne. Grå diamanter.

Hehe gæt hvem der lige har lært det med at række tunge

Borte Borte tit tit....

Efter Liam blev puttet hygge Christine og jeg med at lave konfekt og slik *MUMS*

Helt kønt blev det ikke, men det smagte skønt.   

Slik i julepose;)

Jeg ville også have hygge jule billeder, så fik Christine til at tage lidt billeder. Liams tålmodighed var dog ikke så stor efter allerede at have leget nisser med Christine. 

På med huen

Bandit tungen er på spil igen

Og igen:)

Syns var har det samme ansigtsudtryk her...måske det bare er mig? 

MØSSER!


3 kommentarer:

  1. ihhh hvor er din veninde bare den bedste ;) God Jul til jer, dejligt du blogger lidt mere igen ;)

    SvarSlet
  2. Ja hun er uundværlig!

    Tak, og rigtig glædelig jul til dig også:)

    SvarSlet
  3. ELSKER det sidste billede! :D

    SvarSlet