lørdag den 8. december 2012

Spontan tur i Byen:)

Har været SÅ stresset den sidste tid, og kan mærke det går mig meget på og påvirker min hukommelse
:(
Min skønne veninde inviterede mig i byen, og Liams far passede Liam. Efter jeg havde puttet Liam, pakkede jeg en taske og tog hjem til min veninde, hvor vi hyggede med lidt tøse Asti og gjorde os klar til byen:)
Det var virkelig skønt at dulle sig lidt op og komme ud og få bevæget kroppen og glemme alle bekymringer og hverdags problemer.
Vi tog på L.A Bar, og det var faktisk et super hygge sted. Det er et meget low key sted, og det kunne jeg rigtig godt lide. Alle folk var flinke og gode venner og musikken var 80'er, 90'er og nyt - just my kind of music:)
Det eneste negative er at man må ryge i nederste afdeling, og at garderoben ligger udendørs, så man skal stå i kø uden overtøj i minus grader brrrrr.

Skal helt sikkert på L.A bar igen!!


Tøj: Bukser Vila, Top H&M, Blazer Zara, Halskæde Message

Isabell på vej til L.A Bar

Mine total yndlings bukser <3 
300kr i Vila *SKØNT*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar