torsdag den 27. december 2012

Nytår er d. 28 December?

Da jeg jo er blevet mor og ikke skal til vild nytårs fest d. 31, har min veninde og jeg aftalt at I MORGEN er det nytårs aften!!! Jeg glæder mig så meget, det bliver super hygge. Vi spiser sammen og så tager vi i byen og fester. Jeg er ikke super glad for champagne så jeg har købt en billig asti og så skal vi tælle ned kl. 12 og hoppe ned af stolen osv osv:)


MEN MEN MEN MEN MEN.....
Hvad skal jeg have på???!!! Total tøjkrise.... Jeg har nu kigget på mit skab 1000 gange og jeg er stadig helt lost!
Godt jeg skal ud og shoppe i morgen, håber så meget jeg finder et eller andet nice at tage på. 

Et helt fyldt skab og en fyldt vasketøjskurv, men intet tøj jeg gider have på:(

What to wear, what to wear


Så alle jer der ude, hvis i skal være med til for-nytår, så kom med:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar