mandag den 3. december 2012

im BACK!

Ih hvor er jeg altså ked af jeg har været så stille på bloggen, men nøj det har været kaos at flytte med sådan en lille morsyg pyllermås.
Vi er nu flyttet, og her begynder så småt at ligne et hjem, trods der stadig er meget kaotisk. Lejligheden er desværre ikke så fantastisk som jeg troede:( Her er virkelig lydt og jeg kan høre ALT hvad folk omkring os laver.... og ja jeg skrev alt. Derudover er der sindsyg koldt:( Der er kun én radiatorer til hele lejligheden, og det er bare ikke nok med minus grader og sne uden for. Jeg har derfor købt en el radiator til Liams værelse... frygter el regningen:-/

Der er ellers ikke sket meget her, i har ikke fået nogle dagens outfit, da jeg har haft jogging tøj på alle dagene og har ikke lavet andet end at pakke ud, rydde op osv osv.

I skal da lige have lidt billeder her fra, men husk det ikke er det færdige resultat endnu:) Min plan er at stuen skal have et retro look med brun, gul og orange look. Jeg skal have fundet noget fedt tapet til sofabordet, tv bordet og Liams kiste, som pt er hvid, lilla og lyserød, da jeg har fundet den i vores gamle storskralds rum:) Jeg eeeelsker gamle møbler:)


Vores gård, med det smukke sne *


Min advents 'krans' .... kan ikke finde min lighter:(


Min nye sovesofa 


Mit alternative TV bord. Det er et gammelt væg skab, som jeg regner med at male og tapetsere.


Liams nye legehjørne i stuen:) 
Kisten skal males og så have tapet på fladen. 


spise 'hjørnet'


Køkken


Toilet og bad


Liams værelse


Liams værelse

(sorry dårlig billede kvalitet)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar