fredag den 21. december 2012

I dag har jeg fået besøg af mine tre søstre på min fars side og min ekstra søster Cat. Det var så hyggeligt!!
Cat skulle hjælpe os med at fixe en julegave til vores forældre og bedste forældre, og det var en kæmpe hjælp.
Vi fik ordnet det hele, og resultatet blev da også også, selvom det er svært at blive enige når man er 4 tøser i alderen 11 til 26 år:)

Da vi var færdige med gaverne kørte min ældste søster også kaldet Moster Mary af sted sammen med Cat, da de skulle i byen og fulde sig.... Gad sq godt med, har ik festet med min søs i over 1,5år pga. graviditet og hun er flyttet til Aalborg.

Clara og Josephine skulle passes hos Liam og jeg, da Liams bedstefar og bedstemor skulle til julefrokost. Så min stue er fyldt med dyner, madresser, pizza bakker, slik, chips og sodavand.... ja ja man skal jo ikke mangle noget, når man skal passes hos sin støresøster:)

Jeg kan desværre ikke vise jer den fine gave vi har lavet, da jeg mener nogle af dem der skal have gaverne læser med her, så dem må i se efter jul:)
Har lige et par hurtige billeder fra mobilen, med hygge. Min søster har ledningen til mit kamera så de gode billeder må vente.

Det har været en super hygge dag, men også lidt stres og hård. Alene mor til 3 unger for idag.... hatten af for jer der er alene mor til mange unger, nøj det kan være hårdt:)
Ej min søstre har været SÅ gode og søde, og har hjulpet rigtig meget med Liam og han har ELSKET det. Det er ikke så tit vi ser mine søstre, så det er så dejligt at få lov til at nyde dem en hel dag. Nu håber jeg bare Liam er sød i nat, så mine søstre (og jeg) kan få lov til at sove lidt:)

Sov rigtig godt der ude... 3 dage til JUL!!

Husk at tilmeld jer julegave give away og 4 advents give away!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar