tirsdag den 18. december 2012

Hygge med hygge på

Idag har været en super dejligt dag.

Formiddagen startede med at vi fik besøg at Olde Tut fra Fyn. Det er ikke så tit vi ser Tutter da hun jo bor på Fyn. Liam har kun mødt Tutter ca. 3-4 gange, men alligevel gik der ikke mere end 20 minutter så var han solgt:)
Tutter har altid betydet meget for mig, og mine søstre. Man kan altid komme til hende og snakke med hende om alt uden at hun dømmer en, og det har været fantastisk. Hvem er tutter.... hmm hun er min sted sted mormor hehe, min stedmors stedmor, men vi kalder hende altså bare tutter<3




Efter frokost gik Liam og jeg mod Fields i ØS REGNVEJR. Liam fik sig en lur i barnevognen og jeg gik så hurtigt jeg kunne fremad march. Da vi kom til Fields mødtes vi med Christine, og så skulle der købes julegaver og kigges lidt:)
Liam var SÅ sej, han sad bare i barnevognen og spiste en bolle og dansede til musikken i alle butikkerne:)


Vi fik ikke købt mange julegaver, da vi ikke kunne finde det vi ville have. Men jeg fik købt et fint regnslag til Liam, et halstørklæde og et par mega fede bukser. (dem får i snart at se)
Jeg fandt en sweater jeg SÅ gerne vil have, men har ikke lige 500kr til det lige nu. Godt nok fik vi mega dårlig service i Zara, og måtte ikke tage billeder af deres tøj... ja hvorfor kunne hun ikke svare mig på. Men fik hapset et billede alligevel hihihi:)

I WANT THIS
Sweateren er fra Zara og koster 499kr. Den er bare så fed!! Ærmerne er af fake læder. 

Da vi kom hjem igen, kom Liams far og spiste med os alle. Menuen stod på lasagne, salat og hvidløgsflutes. Det kunne Liam godt lide:)
Da Liam blev puttet, smuttede Christine og jeg ind mod byen. Vi startede med at tage i Palas og købe billetter til den sidste Twilligt film. Da der var lidt over en time til den startede, tog vi på Jensens Bøfhus og spiste dessert og drak varm kakao. 
Jeg bestilte Ris'a'la mande, men blev en lille smule skuffet. Synes den man køber i køledisken i supermarkederne smager bedre end deres:( Nå men jeg fik mandlen!!! 

Men fik ingen mandelgave:(

Efter Jensens tog vi i biffen:) 
Btw. var filmen okay god, men slet ikke så god som de andre. Men man fik da lov til at savle lidt over Edward så det var da skønt. 


To lækre sild uden make up i støv regn:)

Fangede lige dette billede, synes faktisk det blev ret godt. 


Da filmen sluttede tog vi hjem. Det styrt regnede.... hvor uheldig kan man være. To gange på en dag:) 
På vej hjem i bussen

Driv våd mor:(








Ingen kommentarer:

Send en kommentar