søndag den 30. december 2012

Happy NEWYEAR!!

Da jeg ikke skal feste og holde nytår imorgen, valgte min veninde og jeg at holde nytår d. 28. Planen var at vi skulle spise lækker mad sammen, gøre os klar og så tage i byen. Da Liams far igen kom sent hjem fra job blev vores fine nytårs menu ikke lige som forventet. (Liams far skulle passe Liam natten over, så jeg kunne få lidt søvn)

En lækker to retters menu, bestående af mc. chicking og chili cheese tops:) 
Efter den lækre middag, tog vi bussen hjem til Christine hvor vi skulle dulles op og hygge, inden vi skulle retur til byen. 
Havde hele min Birger Christensen taske fyldt med tøj, da jeg endnu ikke havde bestemt mig for hvilket kluns jeg skulle have på. MEGA TØJKRISE x 2 !! 

Håret glattet og make uppen lægges

#Dagens kluns
Jakke fra Zara
Top H&M
Strømpebukser fra Falke
Støvler fra Shooze
Nederdel fra Vero Moda
Halskæde fra Message
Armbånd fra Birger Christensen og Vero Moda
Ringe fra Vero Moda

ENDELIG færdige:)

Vi blev enige om at nytårsaften godt kunne være klokken 23, da vi gerne ville af sted, og man ikke må få sin egen alkohol med ind i byen. Så vores fine 'champange' skulle på bordet. Det er første gange jeg selv åbner sådan en satan, så det tog lidt tid og proppen fandt vi aldrig igen, hehe.

Hvor åbner man?

Ah, man kan lige bruge tænderne lidt...

IIhhh kom nu af!

SKÅL!


Klar til at komme ud og danse

Scorede ret tidligt i byen. Har hørt han skulle være rimelig velhavende :-D

Små kolde er altid godt

Vi tog på LA bar, og der var mange mennesker og super stemning. Planen var egentlig vi skulle videre efter en drink eller to, men vi havde det så sjovt at vi blev, og glemte at tage billeder:( 
Da klokken blev alt for mange, tog vi hjem til Christine og sov den ud. 

Godnat og sov godt

Dagen derpå: 

PLZZZ SHOOT ME!!

I seng med make up og det hele... helt færdig, og alligevel vågner jeg kl. 7, da jeg plejer at stå op der. 

Sover lige lidt mere:)


Håber i alle får en super dejlig nytårs aften og dag imorgen. Pas på fingrene og hovedpinen:) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar