torsdag den 27. december 2012

Bytte bytte købmand

I dag var jeg dum nok til at tage i Fields for at bytte gaver.... HOLD DA OP der var mange mennesker. Jeg fik returneret de gaver jeg skulle have haft byttet, da Liam og jeg slet ikke kunne overskue alle de mennesker. Så i morgen tager jeg ud og shopper med Christine og så har jeg barnevognen med til Liam så han kan putte når han er træt.

Da gaverne var returneret, skulle vi i Bilka for at handle ind til nytårs middagen. Igen MANGE mennesker, men vi fik næsten alt. Liam var meget træt, så de blev lyn indkøb.
I Bilka blev jeg ringet op med en super dejlig nyhed, ved dog ikke om jeg må offentlig gøre det endnu, så den må i vente med:) Men jeg var så glad at jeg skulle holde tårerne tilbage....

Træt baby

Liam og indkøbene


Da vi kom hjem og havde slappet af, fixede jeg noget hurtig aftensmad. Bedstemors gryderet fra fryseren og lidt salat. Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar