tirsdag den 25. december 2012

23. December

Som skilsmissebarn har jeg være van til at holde minimum to juleaftener, så vi har den tradition hos min far, at holder vi ikke juleaften sammen, så holder vi jul d. 23. December.
Vi skulle holde jul hos Liams farmor, så vi holdt jul d. 23. hos min far.

Min far kom ind til Amager og hentede os, da han skulle hjælpe mig med at bore nogle huller i væggen og hænge nogle bogkasser op. Resultatet er jeg ret tilfreds med, dog mangler jeg at fremkalde billeder til rammerne og nogle af kasserne skal males.

I kan lige få lov til at se, selvom billedet ikke er tip top og rammer og ting kun lige er kastet i kasserne:)


Da vi kom til Farum, hvor min far bor, spiste vi lidt frokost og legede med mine søstre. Efter en times tid skulle Liam sove, så min søster Marie og jeg gik en tur i Rema 1000 da jeg havde glemt lidt småting derhjemme. Vi havde ikke lige tænkt på der var sne'storm' uden for.... HOLD DA OP det var koldt og sneen blæste ind i øjnene på os. 
Det var oven i en kamp at få Liam til at sove, så turen blev ikke helt så hyggelig som vi havde regnet med, men det kan jo ske. Vi fik os da lidt grin, over hvor tragisk komisk det nu var.


Der skal ikke meget sne til at jeg ligner en OLD LADY:-/

Brrrrr...

En lille frossen sø

I sne og slud kommer moren ud:)

Resten af dagen brugte vi på at hygge, og gøre klar til om aftenen. Liam nød at tumle i sofaen og ligge og lege på gulvet. Der er en del varmere hjemme hos min far, end hjemme i vores møg kolde lejlighed, pga deres dejlige brændeovn, så Liam fik det helt vildt varm. Det lignede på et tidspunkt at han havde feber, men han var glad og tilfreds og drak en masse vand, så det tog vi ikke så tungt. 

 Brændeovns hygge

Min mus med røde kinder

Man må jo smide tøjet hvis man er varm, det nød Liam:)

Moster Mary forvandlede Liam til en lille pige

Nååååh den lille pige

Da Liam så sig selv i spejlet hehe:)


Vi fik super lækker flæskesteg med alt hvad der tilhøre, og Liam grov åd. Aldrig har jeg set Liam spise SÅ meget mad: Kartofler, søde kartofler, sovs, flæskesteg, waldorff salat og rødkål. Efter vi havde spist fik Liam også lidt risengrød som han også spiste op. 
Efter vi havde spist fik Liam sine julegaver, da han skulle i seng kort tid efter. 

Liam blev meget interesseret, da den store pakke kom på bordet:)

Han var ret glad for alt det fine papir, hehe. 

Da Liam var blevet puttet, fortsatte vi andre med at give og få gaver og spise lidt guf, det var nu hygge nok. Mine søstre fik just dance i julegave, hvilket de ville spille om aften, der blev mine nerver sat på prøve, da Liam i forvejen sover rigtig skidt og han vågner SÅ nemt. Heldigvist blev han ikke vækket, og vi andre fik et godt grin, da min far valgte at stille sig op og danse:)

Her lidt stemningsbilleder:)

Oluf a' står under a' mistelten

Et forsøg på at få et billede af snestormen

Dette faldt på 2 timer

Den kæmpe høje juletræ (ca. 3 meter)

Juletræ og gaver

Nissepige:) 

Julestjerne

Sne stuen

Den lækre morgenmad vi fik dagen efter. Mums! 
Nybagt brød, frugt salat, müsli og div. pålæg og drikkevare:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar