fredag den 9. november 2012

Søstre wellness og hygge

Efter Liam er blevet puttet, skulle min dejlige søster og jeg rigtig tøsehygge. Vi havde købt ansigtsmasker og gjort klar til fransk manicure.
Jeg er så lykkelig over at have min søster her ovre, det er så sjældent vi ses da hun bor i Odense, og nu er jeg så heldig at have hende helt til på onsdag JUHUU!!
Det glæder mig også så meget at Liam kan få et bedre forhold til min søster, da jeg ikke særlig tit ser noget familie, så han har ikke et tæt bånd med nogen i min familie desværre. Liam er helt vil med Rachel (læs hendes blog HER) så det er bare skønt.

Flasher lige lidt billeder fra vores hygge aften<3

På vej hjem efter at have købt ansigts masker

Liam puttede:)

 LOVE this picture




Så skulle neglene fixes



Dejlig aften<3
Sov godt folkens


Ingen kommentarer:

Send en kommentar