mandag den 5. november 2012

Så kom pungen frem igen...


Det er sq dyrt at være mor.... i hvertfald når man godt kan lide at shoppe:) 
Der er så mange lagersalg her til efteråret, så jeg kan jo ikke lade være med at købe lidt til Liam. Ej vil vove at påstå at mærketøjet til børn er bedre kvalitet end det fra discount butikkerne. Derfor synes jeg det er en god ide at kunne købe en del på lagersalg da der oftest er op til 70% rabat på tøjet. 
Jeg var en smut forbi Hjort lagersalg og købte denne body til Liam. Der var ikke det store udvalg i hans størrelse, så det blev ikke til mere. 


Købte et par handsker til mig selv på vejen hjem. 50 kr i TIGER! 

 Dette er tredje forsøg med elefanthue til Liam. Som i jo nok har lagt mærke til er min dejlige søn lidt rundhovedet og derfor har det været umuligt at finde en god hue til ham. Fandt denne lækre uld hue i Magasin fra Melton og den sidder super godt på ham. Jeg skal lige have vasken den, og så kan i få lov til at se den på ham. 
300 bobs(kroner) måtte jeg slippe for den hue, men den er lækker og blød og håber den holder min lille skat varm til vinter. Den har et tyndt lag bomuld inden i, så ulden ikke kradser. 

Da jeg alligevel var i TIGER købte jeg lige et billigt cover til ipaden, så den ikke går i stykker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar