søndag den 4. november 2012

I torsdags købte jeg en ny halskæde. Har egentlig ikke været stor fan af store halskæder, men inden for de sidste måneder er jeg blevet helt hooked på dem.
De sidste mange år har jeg altid haft, min guldkæde med et lille kors i på, ikke fordi jeg er specielt troende, men fordi kæden har betydning for mig. Jeg fik halskæden med korset af min farmor og farfar da jeg blev student og har haft den på hverdag siden.... næsten:)
Det er den eneste rigtige studentergave jeg har fået, så ud over at den er fra mine bedsteforældre, så gør det også at den betyder lidt ekstra for mig.
Kan godt lide at bære meget neutrale og enkle smykker i hverdagene, og når jeg så skal i byen eller til fest, går jeg all out med store og mange smykker.

Mit lille guldkors. 

Nå men i torsdags købte jeg HALSKÆDEN! Den er købt i Message og kan også fåes i hvid. Jeg synes den er super fed og virkelig smuk. Halskæden kan både bæres uden på en oversize eller løs t-shirt eller til en top eller kjole der viser meget bar hud. 
Jeg har endnu ikke haft den på, men regner med den skal indvies på lørdag hvor jeg skal ud med pigerne fra min mødregruppe. 
I skal da lige se mit nye vidunder:) 

Halskæde fra Message på Strøget 299,-

Nu når jeg er inde på halskæder, skal i også lige se en virkelig smuk og anderledes halskæde, jeg har fået en fra min mødregruppe til at lave. Den kan godt se lidt tung ud, men man mærker slet ikke at man har den på. Jeg er helt vild med sløjfen bag på, det er sådan en smuk ekstra detalje.

Neckles by NinaB

Halskæden bag fra:)

Jeg har lavet en lille kollage af store halskæder som jeg har fundet via google. Jeg syns disse er super flotte, og er klart nogle af de kæder jeg bliver inspireret fra. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar