lørdag den 24. november 2012

Et lille pip her fra

Åh det irritere mig at overskuddet og tiden ikke er der til at skrive her inde. Kontrakten er underskrevet og nøglerne får jeg midt næste uge og så flytter vi. Vi mangler at pakke SÅ meget ned, men Liam er begyndt at få det bedre, så måske der er håb forude.

Glæder mig til at have tid til at kunne blogge en masse igen OG der kommer advents kalender til jer, så i kan forvente fire nye give aways i december måned <3

Pt sidder jeg på en luftmadres i sofaen, da jeg har solgt min sofa. Men nu skal jeg se Voice og skal helt sikkert stemme på Andreas, som bare er sindssyg dygtig til at synge! Og så skal jeg soooooove Zzz!

Så jeg stemmer AO til 1234 :)

Hav' en hyggelig aften.

Hej her fra:)


Mor med møøøørke rende under øjnene:-/




Ingen kommentarer:

Send en kommentar