tirsdag den 6. november 2012

Body art...

Det er blevet mere og mere in/moderne med body art i alle mulige former. Jeg er selv meget fascineret af mange af de forskellige muligheder, der er inde for bodyart.
Der er en del, af de forskellige udsmykninger, jeg har eller rigtig gerne vil have, men der er også nogle ting jeg ikke helt forstår mig på.

Tatoveringer:

Jeg er helt vild med tatoveringer, men er samtidig meget kritisk med hvordan de er lavet og hvad man får lavet. Jeg har selv fem tatoveringer og er rigtig glad for dem, dog er der en af dem jeg ville ønske var lavet bedre.
Jeg er ikke særlig glad for logo tatoveringer eller tribal tatoveringer og forstår mig ikke helt på 'for sjov' tatoveringer. Tilgengæld er jeg helt vild med personlige og lidt anderledes tatoveringer. Kan både lide farvet og sorte tattoos, så længe de er lavet ordenligt.
Mine yndlings tattovøre pt er Lanas fra Baby Lou Tattoo og Linda og Sally fra Miks Tatto. Jeg har fået lavet en tatovering hos hver, og er super glad for dem. Lanas er klart den jeg vil anbefale hvis man skal have lavet store tatoveringer, da han har en meget rolig hånd og laver lang og pæne streger. Han er også ret hurtig hvilket både er rart for pengepungen og så skal man ligge kortere tid i smerte.
Har fundet lidt billeder af tatoveringer jeg slet ikke forstår mig på:)



I skal da også have lov til at se mine (minus en), here they comes:


Jeg har taget et close up af min store tattoo som i får lov til at se. Tatoveringen er kun tre år gammel, men da jeg blev gravid så hurtigt efter, har den desværre taget en del skade. Jeg havde håbet på ikke at få strækmærker, men så heldig var jeg altså ikke.
Så vil klart komme med det råd: Ønsker man at få tatovering omkring maven, og gerne vil være gravid (gælder kun kvinder hehe) på et tidspunkt, så vent med tatoveringen. Men når det er sagt, er jeg super glad for tatoveringen:)



Piercinger:

Jeg er ret fascineret af piercinger og samtidig mega bange for dem. Lad mig blive tusset i 7 timer, det røre mig ikke, men at få en piercing, det tør jeg sq ikke:)
De piercinger jeg godt kunne tænke mig, hvis jeg altså turde, kan i se billeder af her. Jeg ville ikke have dem alle på en gang, men synes de forskellige øre piercinger er super fede.


Dermal Anchor er vel også en type piercing. Jeg synes det er så smukt, hvis det bliver lavet de rigtige steder. Efter at have set en pige fået det lavet, har jeg haft en forestilling om at hvis jeg skal giftes, vil jeg gerne have lavet sådan en på ringe fingeren. Jeg frygter smerten og hvordan det bliver lavet, men det er virkelig smukt, så håber jeg får modet til en dag at få mig sådan en.... eller flere ;-)

Dermal Anchor


Implantater:

Implantater kan jo være mange forskellige ting. Har lavet en collage over en masse forskellige implantater, jeg har dog valgt de lidt ekstreme udgaver af dem, da jeg synes det er lidt sjovere:)



Jeg synes det er okay man får lavet div. ting med implantater, hvis man er utilfreds med med sin krop og ikke kan gøre noget ved det. Jeg forstår til gengæld ikke at man får muskel implantater, da man jo selv kan træne et op.
Jeg har selv fået lavet større bryster, da jeg var ked af mine små bryster ikke passede til min krop. (nej i må ikke se billeder af mine, hehe)
Jeg taler meget åbent om det, så skulle nogle sidde med spørgsmål, så skriver i bare, og ønsker i ikke at spørge offentligt i en kommentar, så kan i sende mig en mail. Kan kort sige, at jeg blev opereret under brystet og implantatet blev lagt under min brystmuskel og er 335 ml store. Jeg fik dem lavet på Akademikliniken i Sverige og er virkelig tilfreds med deres arbejde.
Havde jeg fået tilbudet, havde jeg også fået et tand implantat, da jeg mangler en af mine kindtænder. Det genere mig egentlig ikke, men det havde da været pænere, hvis jeg havde haft alle mine tænder:) 


Der er mange flere typer af body art end lige de ovennævnte. Jeg har ikke så meget kendskab til de andre typer, da jeg ikke har stiftet bekendtskab med dem. Det kan være jeg støder på det engang i livet, og så lover jeg at fortælle lidt om det, eller flashe hvis jeg får lavet noget:)

Hvad er dín holdning til bodyart?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar