mandag den 22. oktober 2012

Søndags shopping

Med alt den shopping jeg har gang i her hjemme, så bliver vi nød til at lave madplaner og handle stort ind for at spare det vi kan:)
Vi pakkede barnevognen og vores bil aka Christania cyklen og så gik vi mod Fields, så vi kunne handle stort ind i Bilka.


Da jeg havde ønsket mig en Ipad i fødselsdagsgave, men skuffende ikke fik en, så overvejede jeg at købe en selv. Vil rigtig gerne have en Ipad da der er en masse lærerige spil som Liam kan lege med, og min computer er virkelig dårlig så ville have den som reserve.
Bilka havde tilbud på en ipad 2.... og vupti, så kom jeg til at spontan trøste shoppe en ipad 2. 

<3

Min tvillingesøstre har føs'dag d. 25 oktober, så købte dem et lækkert sæt tøj i H&M (to ens sæt). Jeg er ret vild med gamacherne, men kan desværre ikke klemme mig ned i børnestørrelser efter jeg har  født:( 
Syns lige i skal se sættet:


Efter shoppng, vendte vi snuden hjemad. Vores cykel er ret ny, og jeg har ikke fået cyklet meget på den, så Tobias fik lov til at cykle hjem, og jeg gik med barnevognen. Fik lige prøvet cyklen lidt på en lige strækning, og det gik okay, skal dog lige have øvet en del før jeg tør køre med Liam i. 

Farmand på cykel




Ingen kommentarer:

Send en kommentar