fredag den 26. oktober 2012

Lidt stille...

Har været lidt stille de sidste par dage, men dagene har været en smule hektiske.
Jeg er ved at blive syg, hvilket ikke er særlig sjovt når man er alene med en lille røver som Liam.
Igår havde vi besøg af Liams fætter og faster, det var rigtig hyggeligt. Der kommer et billede af de to fætre når jeg lige får det overført fra kameraet. Fætter Magnus er to måneder yngre end Liam men er meget fremme. De to drenge snakkede lystigt meget med hinanden:)
Udover besøg så har vi haft fremvisning af min lejlighed igår og idag hvilket også betyder kæmpe rengøring og oprydning hver dag.... Ja med en lille en så tager det ikke mere end 10min at rode hele lejligheden til:)
Købte min elskede lejlighed i 2010, hvor der slet ikke var tænkt på lille Liam. Nu er lejligheden desværre for dyr at bo i, så jeg må sælge den.

Så kender du en der mangler en lejlighed på Amager. 3 værelser, 67 kvadrartmeter og helt nyrenoverede i 2010, så skriv en kommentar eller en mail.
Det er en super dejlig lejlighed, og renten er lav nu:)

I får lige et billede af Liam i barnevognen. Vi må jo ud af huset når der er fremvisning:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar