tirsdag den 16. oktober 2012

Idag er det MIN fødselsdag !!



Idag fylder jeg 26 år. Puh det gør en lille smule ondt at blive SÅ GAMMEL ;)
Min dag idag har været super hyggelig, og har været fuld af en masse dejlige mennesker og gaver.

Dagen startede med Liam syntes vi skulle stå op kl 5.00 = GAB!!
Efter et par timer puttede vi alle sammen igen, og sov til kl. 9.00. Fik en lille smule travlt da jeg havde aftalt at skulle besøge Ea, Louise og Vigga kl. 10.00
Da jeg kom hjem til pigerne blev jeg først mødt af denne smukke dør: 


Elsker sq den dejlige familie<3


Dagen gik alt for hurtigt i sådan et godt selvskab, fem timer fløj afsted. Vi fik spist lækker mad og hygget med vores dejlige unger. Fik slet ikke taget billede af de smukke børn, så har lånt lidt billeder fra Louises blog ( regnbuebarnetvigga.blogspot.com ), fra en anden dag hvor de hyggede. 


Om eftermiddagen tog jeg hjem igen, hvor Christine kom og hyggede med os. Christine havde lavet lækker Karry ris ret til mig som jeg nød. Liam ville desværre ikke spise aftensmad, men han har ellers spist rigtig godt i løbet af dagen for første gang i laaaaaang tid. 


I skal da heller ikke snydes for mine skønne fødselsdags gaver. Har virkelig fået høstet noget godt i år synes jeg. Sidste år ønskede jeg mig kun ting til Liam eller graviditetstøj, men i år måtte jeg kun ønske mig ting til mig selv:)


Fødselsdagskort og Mads Langer koncertbilletter<3

Stor sweater, t-shirt, Bluse og armbånd<3

Bif-tur ledsaget af den skønneste Louise<3

1000 Tak til alle dem der har gjort min dag fantastisk<3







1 kommentar: