onsdag den 31. oktober 2012


Har i en del år synes clutches var noget underligt noget... en forvokset pung eller en taske uden hank? Men har godt nok ændret mening:)
Jeg er helt vild med clutches nu og ville ønske jeg kunne købe en masse, men suk så mange penge har jeg altså ikke.
Jeg har kigget rundt på nettet, i mode blade og på folk på gaden og dannet mig et lille overblik over, hvad jeg synes er pænt og hvad der ikke er pænt. Jeg har også fundet to clutches jeg så gerne ville have, men de koster en halv bondegård og er gamle modeller, så nok umulige at få fat i.


Alle disse clutches vil jeg rigtig gerne eje! Nogle af dem er ret dyre og andre er til at betale. Mit næste køb skal helt sikkert være den lille clutch med nitterne, den er fra Gina Tricot og koster under 200kr. Efter at have set den på nettet, bliver jeg nød til at gå på jagt efter den:)
Normalt er jeg ikke til tøj og accessories med tydelige og store logoer, men den blå Louis Vuitton kan jeg rigtig godt lide og synes den er lidt retro i den flotte petroleums farve.


Dette billede af clutches jeg ikke bryder mig om. Jeg kan virkelig ikke lide store logoer eller tydelige navne på ting. Jeg vil købe ting fordi de er flotte og ikke for at være en reklamesøjle hver dag. Vi er jo alle reklamesøjler for alt det vi går i, men synes det bliver lidt for tydeligt med kæmpe logoer. De andre clutches er bare liiiiiidt for specielle for mig, og ville ikke kunne se hvilke outfits, jeg ville gå i, som de ville kunne passe til.
Jeg er rimelig openminded så hvis du har en ide til et fedt outfit med disse former for clutches så send mig en mail med et billede. Jeg elsker at få inspiration fra anderledes stile end min egen. 

I skal da lige se de SUPER flotte clutches som desværre er gamle modeller, derfor svære at få fat i. Jeg er helt vild med de her oversized clutches, og kan bruges til dagligdag og til fest. 
Billederne er lånt fra google. 

Oversized clutch fra Prada.

 Oversized clutch fra Chanel. 

Pt har jeg kun én clutch jeg gider at gå med. Den er købt i H&M og kostede 130kr. Man kan stadig købe den. Clutchen har et stort rum og et lille rum uden på, og der høre en guld kæde til. Tasken er et rigtig godt alternativ til de dyre clutches der minder om. Jeg bruger min til dagligt tøj, men også til hvis jeg skal til pæn fest eller i byen.



På CPH fashion outlet købte jeg denne pung, der matcher til tasken. Det er ikke et mærke jeg kender og den kostede kun 80kr. 






1 kommentar: