onsdag den 31. oktober 2012

Happy Halloween

Stod og lavede mad idag og kiggede ned på mit skærebræt og synes det så lidt skræmmende ud. Da jeg lige har fået instagram op og køre ville jeg tage et billede af det og uploade, det er jo halloween:)
Hvis i også vil følge mig på instagram hedder jeg: cecilmunoz

Synes da også lige i skal se det:)


Menuen stod på frikadeller og rodfrugter i ovnen:)

Jeg synes det er ret ærgeligt vi ikke har taget traditionen til os. Jeg eeeeeelsker at klæde mig ud og lave fis og ballade. Da jeg var yngre gjorde jeg ALT for vi kunne lave temaer til vores fester så vi skulle klæde os ud:) 
Har fundet lidt sjove og bizare udklædninger på google jeg lige synes i skal se:)

Kan ikke helt finde ud om denne er sjov, eller lige over stregen.

Ahmen hvem klæder deres barn ud sådan???


 Smukke Heidi Klum har virkelig gennemført sit kostume.


Er normalt ret meget imod dør skal klædes ud, men de er sq lidt søde og sjove:)

Hvad siger i? Er halloween sjovt eller åndsvagt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar