mandag den 29. oktober 2012

AV min negl!

Jeg har i mange mange år gået op i mine negle. Faktisk siden den dag jeg stoppede med at bide negle so m ca. 12 årig, har jeg brugt meget tid på at ordne mine negle og holde dem pæne og lange.
Har længe haft en frygt om, at når jeg blev mor, ville jeg blive nød til at klippe mine pæne negle af. Efter at have født, fandt jeg ud af at jeg sagtens kunne skifte ble osv uden at komme til at rive Liam, så jeg glædede mig over ikke at skulle klippe mine negle helt ned. Da jeg ikke har haft klippet neglene helt ned i mange år, er min hud meget sart ved negle kanten, og ja synes det er rigtig ubehageligt med korte negle og føler mig lidt mini handikappet, da jeg bruger dem meget:)

MEN i dag skete det..... Legede med Liam og det blev lidt vildt og så røg min ene negl. AAAAV siger jeg bare, det gjorde så ondt og blødte da neglen flækkede helt nede på huden. Nu er jeg rigtig ynkelig og har taget plaster på hehe.
Ja det var så mit lille drama idag, jeg har det hårdt hva? ;-)
Skal da lige flashe min klamme negl. Ved ikke om man kan se det så godt, men den er flækket helt ned til før den hvide kant, men neglen sidder stadig fast på huden.


Når man er mor på fuldtid til en unge der nægter at sove mere end 30 min ad gangen, så er det svært at få tid til at være rigtig tøset og ordne negle, som jeg normalt kunne bruge 1-2 timer. Så nu må mine kære negle se sådan ud i en uge eller to til jeg får en fri aften eller lignende.

Nå men ikke mere piberi her fra, nu vil jeg lige vise jer lidt billeder fra vores hygge i dag, og så flasher jeg et par pæne negle når jeg får tid:) 

Min lille model<3

Min glade unge og hans fine tænder.

MØS

En lille gavtyv i nattøj... ligner han en der har tænkt sig at sove?

HUSK min konkurrence slutter den 1. November, så du kan nå at tilmelde dig endnu:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar